מדריך המזרונים השלם – איך תשמרו על הגב שלכם

המזרון שלכם התבלה וכבר אין מנוס מרכישת מזרון חדש, אחרי שהקפיצים יצאו לכם מכל כיוון ומקום אפשרי והשינה היא לא שינה, אתם עומדים בפני אתגר לא פשוט, כאשר מסתכלים על הכמות הבלתי נגמרת של סוגי המזרונים.

כיצד נדע להתאים את המזרון הטוב ביותר? כיצד נבחר את המזרון הטוב ביותר לבריאות הגב שלנו? ומהם סוגי המזרונים הקיימים?

מזרון ספוג – מהבסיס ועד לתכלית
מזרון הספוג, הוא בין המזרונים הבסיסיים והפשוטים ביותר הקיימים בתחום עולם השינה, המזרונים הללו הן מזרונים בעלי בלאי מהיר במיוחד ודורשים טיפול ויחס בכפפות של משי. מזרון הספוג אינו מתאים לבעלי רגישות לאלרגיות, אבק ולבעלי קשיי נשימה ומחלות ריאה מסוגים שונים. היתרון המשמעותי של מזרון הספוג הוא כמובן במחיר שלו ובהתאמתו לאלה מכם אשר אוהבים משטחים ישרים וקשיחים במיוחד. בעבר, נהגו להאמין כי מזרון הספוג הוא פתרון שלא רק נותן מענה תקציבי נוח וזול אלא גם מענה בריאותי עקב קשיחותו וקשיותו אשר לפני מעט יותר מעשור נהוג היה להאמין שתכונה זו תורמת לבריאות ועיצוב הגב ותמיכה נאותה לעמוד השדרה.

 
מזרון קפיצים מבודדים
מזרון הקפיצים המבודדים, נחשב לאחד המזרונים האיכותיים והאורטופדיים ביותר הקיימים. מזרוני קפיצים מבודדים ואיכותם תלויים בשני פרמטרים האחד, מידת פיזור הקפיצים וצפיפותם והשני שכבות ההגנה המכסות ומחפות את המזרון. ככל שהקפיצים יהיו מפוזרים בשטח נרחב יותר ויהיו בעלי כמות גדולה יותר, כך אמת המידה של התמיכה והיתרון האורטופדי שלו יעלו. קיימים סוגים שונים של מזרוני קפיצים מבודדים, המותאמים על פי צורכי ונוחות הלקוח.

 

מזרון ויסקו אלסטי – מזרון בעל זיכרון
מזרון הויסקו אלסטי, הוא בין המזרונים המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית אשר פותחו עד כה וממשיכים להתפתח. תחילה, לפני ששווק מזרון ויסקו מדיקל צרכן הפרטי פותח המזרון ע”י נסע לטובת אנשי צוות האוויר שלה, וכעת, נוחת אל הקרקע הבטוחה ומעניק שינה יציבה ומותאמת לישן עליו.
מזרון הויסקו אלסטי, מיוצר כמזרון קפיצים או מזרון ללא קפיצים/בעל קפיצים חלקיים וכולל שכברות ג’ל מיוחדות אשר מקבלות את מנח הגוף ומבנה הגוף ומאפשר למשתמש ליהנות ממזרון מותאם אישית. לכן, אחד מהשמות השכיחים של מזרון הלטקס הוא ה”מזרון הזוכר”. מעבר לטכנולוגי המתקדמת של הנוחות, מזרון זה מתאים גם למיטות הזוגיות ומאפשר בידוד בין שני חלקי המזרון והתאמה אישית לשני בני הזוג.

 
מזרון לטקס או מזרון היפואלרגני
מזרון הלטקס, מיוצר גם הוא מחומרים מיוחדים ובין היתרונות הבולטים בו ניתן למצוא את ההיפואלרגניות שלו, מבחינת דחיית האבק וכרדית מזרון לטקסהאבק, דחיית הנוזלים והזיעה, המאופשרים על ידי האופי ה”נושם” שלו, המותאם במיוחד לבעלי אלרגיות תקופתיות או כרוניות. מזרון זה, מומלץ במיוחד לבעלי רגישויות עור וללוקחים בקצרת, אסטמה, דום נשימה וקשיי נשימה, עקב תרומתם הרבה למניעת הצטברות נוזלים ואבק- שני אלמנטים המהווים השפעה מהותית על קשיים אלה.

 


 

האם באמת יש דבר כזה “המזרון הכי טוב”? האם יש מזרון אחד מועדף על פני כלל הסוגים הקיימים? לאחד דין ודברים, ניתן להסיק כי התשובה לכך איננה חד משמעית, וזאת, מאחר שמזרון ספציפי אשר ישרת באופן מיטבי לקוח אחד יהיה בלתי נסבל לשני.

מעבר לכך, הנוחות במהלך השינה, על פי מחקרים רבים שבוצעו לאחרונה, משפיעה במידה רבה על לחץ הדם ופעילות הלב. על כן, ניתן להסיק כי מעבר למונחים הבריאותיים של המזרון עצמה ישנו משתנה נוסף שחשוב מאוד להקפיד ולהכניס אל המשוואה, גם משתנה הנוחות.

עדכנו אותי כשיש מלאי

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
X
סל קניות
מבצעים חמים