טיפים לעיצוב חדר השינה

מחדשים את חדר השינה? נכנסים לדירה חדשה? אנחנו ממליצים לכם להשקיע תשומת לב מיוחדת בבחירת הריהוט בחדר השינה כי החדר הזה משפיע על איכות חייכם יותר מכל מקום אחר בבית. מזרונים, מיטות, כריות אורטופדיות, כל אלה הם מרכיבים משמעותיים המשפיעים על השינה שלכם ועל בריאות הגוף והצוואר שלכם. הנה לפניכם כמה טיפים לעיצוב חדר שינה.

לפני הכל – מזרונים

לא משנה אם זה מזרון יחיד או מזרון זוגי, מה שקובע הוא המבנה האישי של הגוף שלכם והנוחות האישית של כל אחת ואחד. בני זוג הישנים במיטה זוגית יכולים לבחור מזרון זוגי או שני מזרוני יחיד. יתכן מאד שכל אחד מכם אוהב מזרון בדרגת קושי אחרת ולכל אחד מכם יש צרכים שונים. המומחים של סליפ IN יתאימו לכל אחד מכם בדיוק את מה שהוא צריך. זכרו כי המזרון הוא החלק החשוב ביותר שישמור על שנתכם ויעניק לכם תחושת רעננות לאחריה.

מבחר עצום של מזרונים

סליפ IN מאפשרת לכם למצוא את כל סוגי המזרונים הקיימים. במקום להסתובב בעשרות חנויות, אתם מוזמנים לבוא אלינו, לשכב על המזרונים האיכותיים שלנו ולקבל מיועצי השינה המומחים שלנו את העצות החשובות ביותר לבחירת מזרון. זכרו ! מזרון ילווה אתכם שנים רבות ועל כן מומלץ לקבל ייעוץ נכון ומקצועי בקנייתו. אצלנו תמצאו את המותגים הטובים ביותר בכל הקטגוריות: מזרון קפיצים, מזרון לטקס, מזרון ספוג, מזרון אורטופדי, מזרון למיטה מתכוונת ועוד.

לכל מזרון יש מיטה

היתרון של סליפ IN הוא בכך שהכל נמצא תחת קורת גג אחת. אצלנו תמצאו יחד עם המזרונים גם את המיטה שתתאים לצרכים שלכם על פי גודל החדר והתקציב שלכם. מיטות מכל סוג ובכל גודל: מיטות בסיס, מיטות מעץ מלא, מיטות מתכת, מיטות מתכווננות ועוד סוגים רבים של מיטות לפי צרכיכם המיוחדים. תוכלו למצוא אצלנו מיטות נוער, מיטות ילדים מעץ מלא ובעצם כל סוג של מיטה שתחפצו.

סליפ IN– הרבה יותר מחדר שינה

סליפ IN היא בעלת ניסיון של למעלה מעשרים שנה ולכן תמצאו כאן את טובי היועצים בעלי הניסיון הרב. בנוסף למיטות ומזרונים תמצאו אצלנו מבחר גדול של כריות שישלימו לכם את השינה הנעימה וישמרו על הגב והצוואר שלכם. יש לנו כרית ויסקו, כרית אורטופדית קפיצים, כרית פולירון ועוד. בנוסף לכל אלה תמצאו בסליפ IN ארונות לחדרי ילדים, כורסאות טלוויזיה ועוד אביזרים משלימים נוספים.

סליפ IN בחנות או באינטרנט

את הקנייה בסליפ IN תוכלו לבצע בחנות או באתר האינטרנט. היועצים המומחים שלנו יעמדו לשירותכם ויתנו לכם מענה לכל שאלה. המבחר העצום שלנו, המותגים המובחרים, השירות המעולה והאדיב, יחד עם מחירים ללא תחרות הציבו את סליפ IN בראש רשימת החנויות המבוקשות בתחום השינה.

עדכנו אותי כשיש מלאי

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
X
סל קניות
מבצעים חמים