משלוחים והחזרות
- סליפ IN מאפשרת ללקוח לבטל רכישת מזרן תוך 14 ימים מקבלת המוצר, באריזתו המקורית, ובתנאי שלא נעשה בו שימוש, ביטול עיסקה יתאפשר רק על מזרנים במידה של 140/190 או 160/200.
- יש לשלוח את הבקשה למייל sleep-in@bezeqint.net, או לווטסאפ שמספרו 053-6206619.
- המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם וללא פגם מכל סוג שהוא, סליפ IN רשאית לתבוע את הצרכן בשל הרעה משמעותית בערך המוצרים.
- במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם, או אי התאמה בין המוצר שהוזמן למוצר שסופק או בין המוצר שהוזמן לפרטים שצוינו במסמך הגילוי, ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% מהמחיר הכולל של המוצר, או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם, החזרת המוצר תעשה על חשבון הצרכן.
- בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה פי מה שרשום בהזמנה, לא ייגבו דמי ביטול מהקונה והחזרת המוצר תעשה על חשבון החברה.
- לא ניתן לבטל עסקה או להחזירם של מוצרים שיוצרו או הוזמנו, במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה, כגון צבע, גודל, או מוצר שהוזמן לפי בקשת הלקוח, או נפתח והורכב בבית הלקוח.
- החברה רשאית לתבוע מהלקוח 50 אחוז מערכו של המוצר בשל ירידה משמעותית בערך המוצר, במקרים של החזרת מוצרים אשר פורקו והורכבו.
- סליפ IN תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה, ולהשיב את הכסף ששילם הקונה במקרים הבאים:
- נפלה טעות במחיר המוצר .
- התגלתה או ארעה תקלה או בעיה טכנית אשר מנעה מהקונים להשתמש באתר באופן תקין.
- במקרה של מלחמה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
- במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר החברה.
- דמי המשלוח, ישולמו על ידי הלקוח במועד ההזמנה, תלוי בסוג המוצר ומיקומו של הלקוח, וזאת על פי מחירון הובלות של סליפ IN.
- הלקוח יכול לאסוף את המוצר ישירות מהספק, וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף.
- במקרה של איסוף המוצר על ידי הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח, וההובלה תהיה על אחריותו המלאה.