למה כדאי לקנות מיטות מעץ מלא ולא מחומרי גלם אחרים

שום דבר בעולם הזה לא יכול להחליף את היופי הטמון של העץ הטבעי. עובדה היא כי מיטות שעשויות מעץ מלא נחשבות כבחירה הטובה יותר, מבין מגוון סוגי מיטות שונים וכבחירה מעולה בכללי בתחום של ריהוט עץ. כאשר משוואים רהיטים שעשויים מעץ מלא מול רהיטים שעשויים מחומרי עץ אחרים כמו פורניר או MDF, ניתן לומר בוודאות כי העץ מלא יכול להחזיק מעמד במשך תקופה ארוכה יותר, במינימום תחזוקה. מלבד היותו עמיד מאוד, עץ מלא ומוצק יכול להציע אישיות ואופי למיטות ורהיטים שונים בניגוד לחומרים אחרים. במאמר, נדבר ונפרט את הסיבות המרכזיות שעשויות למשוך אתכם לקנות מיטות מעץ מלא.

מיטות עץ מלא = תחזוקה קלה

מיטות עץ מלא שעשויות מעץ בוק או אורן למשל, יכולות להישאר חסונות ויציבות במשך שנים רבות, ומציעות חיי מדף ארוכים במיוחד. לעיתים כדי לשמר את העץ, מספיק רק להעביר ניגוב קל פעם בשבועיים שלושה באמצעות מטליות לחות או חומרים משמרי עץ כמו שמן תפוז למשל, המעניקים בנוסף גם ברק ומראה עשיר לשנים ארוכות. כפי שאנו יודעים גם עמידותו של העץ המוצק היא ללא תחרות, והסובלנות לו לליטושים ושינויים קלים גבוהה ביותר.

צפו במגוון דוגמאות של מיטות מעץ מלא

יותר אופי – פחות מטרד

מצפים למיטת עץ? ובכן, מיטות עץ אורן או בוק למשל יכולות לשמש גם כבתור בן משפחה. מיטות אלו יכולות להישאר אתכם אפילו יותר מעשור שלם. שלא כמו פורניר או חומרי גלם אחרים, למיטות מאורן או עץ אשור לא יהיו שקעים נרחבים שנגרמים עם הזמן, ולכן, הם לא יחשבו בתור “פריט אחסון” שתחפשו, מתי ואיך מחליפים אותו. דבר נוסף שאולי לעיתים לא ידוע הוא שהעץ גם לאחר שהוא נכרת, הוא עדיין חי. זאת אומרת שהוא עדיין מגיב לסביבה כולל לתנאים שונים כמו טמפרטורה, לחות, לחץ ועוד. פרמטר קטן זה, כמו כן גם מוסיף לאופי והחיות של החדר שבו ישנם רהיטים מעץ.

שינוי האופי העיצובי של הבית

עץ מוצק, בין אם הוא מיטה מעץ אורן או שולחן מעץ אלון ישנה באופן אוטומטי את העיצוב הסביבתי של המקום בו הוא ישנו. ריהוט מוצק בצורתו הטבעית, החומה והאדמדמה, מציע אלגנטיות וחמימות ואף אומנות ומחשבה עיצובית רבה מאחורי הביצוע.

ערך טוב יותר בטווח הארוך

מלבד נקודת מחיר קצת גבוהה יותר לעומת מיטות אחרות, מיטות עץ מלא יכולות להיות החזר טוב יותר על ההשקעה. לא רק במשך כמה שנים אחדות, מיטות עץ בוק למשל יכולות להישאר איתכם במשך שנים רבות, וארוכות למדי. כמו כן, למיטות עץ מלא שונות יש ערך גבוה יותר לעומת מיטות מתכת, פורניר וחומרי גלם אחרים. זכרו כי ניתן לקנות מוצר איכותי פעם אחת למשך שנים, או שניתן לקנות אותו מוצר פחות איכותי מספר פעמים למשך אותם מספר שנים.בסופו של דבר, אם אתם מחפשים אלגנטיות, מעמד, ואיכות בריהוט הביתי שלכם, הבחירה של מיטות מעץ מלא יכולה להיות הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

עדכנו אותי כשיש מלאי

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
X
סל קניות
מבצעים חמים