כיצד נבחר מיטת נוער?

אם חשבתם שמיטות ומזרונים זוגיים כוללים סוגים רבים, חכו עד שתגיעו לאזור השינה של הנוער. תינוקות ונוער, הנמצאים בשלבים רחוקים זה מזה בהתפתחות ובדרישות הבריאותיות. יחד עם זאת, הצרכים הדרושים להתפתחותו התקינה של התינוק הן מבחינה פיזית והן מבחינה שכלית, חוזרת בתחילתה ובמהלכה של תקופת ההתבגרות, ומעמידה בפני אתגרים של אופנה ובריאות גם יחד.

כיצד נבחר מיטת נוער?

מיטות נוער מעוצבות ואורטופדיות

אבל האם באמת ניתן למצוא מיטת נוער, שתתאים לציפיות והדרישות הבריאותיות החשובות לנו, ומצד שני, לעיצוב, האופנתיות והנראות אשר יתאמו לציפיות שלהם? מיטות הנוער החדישות, אותן ניתן למצוא ברשתות רהיטים וחנויות רהיטים רבות שמות דגש מיוחד על בריאות הגב בשילוב עיצוב מודרני וחדשני למיטות נוער בגדלים שונים, מיטות הנוער, ניתנות במקרים רבים לשינויים ועיצובים בהתאמה אישית עם מאפיינים בהתאמה לחדר ולדרישות משלכם כהורים והיכולת לענות גם על הצורך של הנער.

אחד השינויים הבולטים אשר נכנסו בשנים האחרונות אל תחום מיטות הנוער, הוא גודל המיטות. מיטות הנוער, כבר כמעט ואינן מגיעות בגודל יחיד אלא מתחילות מגדלים כמו מיטה וחצי ואפילו מיטה מיני זוגית תוך החשיבה וההתחשבות בנוחות ובשינה הנינוחה עליה. המיטות הצרות יותר, נמצאות כיום בעולם חדרי הילדים, כבר כמעט שלא ניתן למצוא היום דרישה למיטות מעבר, מפאת השירות קצר הטווח שלהם ועל כן מיטות הנוער ומיטות הילדים משנים את הגדרתם באופן דרסטי ומקבלים התייחסות קרובה ומושקעת הרבה יותר מבעבר.

כיצד נבחר מיטות נוער

מיטות נוער עם מזרונים מובנים – בריאות ואופנה במוצר אחד

מיטות נוער מעוצבות רבות מגיעות כעת עם מזרונים מובנים כחלק מהמיטה עצמה, חשוב מאוד לבדוק ולשאול איזה סוג מזרון זה. בחברות אמינות וותיקות מיטות מתכת אלה יהיו מיטות אורטופדיות ומותאמות במיוחד לשלב ההתפתחותי של גיל ההתבגרות. חשוב מאוד שהנער יחוש את השכיבה על המיטה ויחוש בה בנוח. פרט לכך ניתן להרוויח מיטה איכותית ואופנתית, בתוספת מזרון אורטופדי ובריאותי, במוצר אחד.

המיטות המשולבות הללו, מגיעות במגוון רחב של עיצובים, מרקמים וסגנונות, המבוקשות במיוחד בקרב לקוחות ומתבגרים רבים. מיטות נוער אלה, יגיעו בגדלים של מיטה וחצי וקצת יותר, על פי הצורך.

מיטות נוער בהתאמה אישית

מיטות נוער בהתאמה אישית – הריפוד זה הכל

הפרינססה שלכם לא אוהבת את עיצוב המיטה, אך כל מיטה אחרת גדולה עליכם מבחינה תקציבית? דעו שניתן להתאים את העיצוב באופן הקרוב ביותר לרצון העקשנים שלכם ועדיין להישאר בתקציבים שהגדרתם. אפשרויות לשינוי עיצוב הריפוד העליון, תוספת של כריות ואביזרים – כמובן שלא הכל ברכישה אחת- יעניקו לשני הצדדים מענה מושלם על כל צורך, תקציבי, בריאותי ועיצובי.

עדכון קל זה, לא יעלה לכם את התקציב באופן משמעותי, והצעות העיצוב המשודרגות, עשויות להיות מלהיבות אפילו יותר ולייחד את מראה מיטת הנוער והחדר עצמו. צרו איתנו קשר והנציגים של סליפ אין ישמחו לעמוד לשרותכם.

עדכנו אותי כשיש מלאי

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
X
סל קניות
מבצעים חמים