התאמת וילונות לחדר השינה – ערב כחול עמוק

השתקפות האווירה בוילון
עולם העיצוב המודרני מתחדש ונכנס אלינו לחדר השינה. מצעד העיצוב, אינו מתבטא דווקא באזור השינה והריהוט כגון דלתות החדר או מיטת חדר השינה, פריטי העיצוב המשלים הנוגע לא במקרה בוילון ובסטייל העיצובי שלו, מדבר על השילוב ולעיתים אפילו על הקונטרה אותה מעניק הוילון לאווירה הכללית של החדר.

האם ידעתם או הייתם מתארים לעצמכם שעיצוב וילונות לחדר השינה, כלומר, בחירת נכונה ומותאמת של סגנון, גוון וחיתוך הוילון , כל אלה כדי ליצור חדר חדש, כביכול, אך ורק באמצעות פיסת בד בודדת. עולם הטקסטיל ועולם עיצוב הבדים הוא עולם, וניתן אפילו לומר יקום שלם של אפשרויות משחק בעיצוב, במאמר הבא תיווכחו לגלות כיצד וילון “אחד פשוט”, יכול להפוך ולשנות את האווירה בחדר באופן כמעט מוחלט!

עיצוב ובחירת וילונות על פי הפאנג שווי
תורת הפאנג שווי מדברת רבות על גוונים וסגנונות לעיצוב הבית כגון התאמת דלתות פנים לחדרי הבית. האווירה הכללית והגוונים, על פי תורה זו משפיעים באופן ישיר על האווירה בבית ועל האינטראקציה בין דייריו. חדר השינה הוא אזור אינטימי שמשרת לא רק את השינה אלא את הרוגע , השלווה ואיכות הזוגיות. גוונים בצבעי האדמה והשקיעה ולחילופים גוונים כחולים ועמוקים יותר, הגוונים הכחולים מעצימים את תחושת הרוגע ומשרים תחושה של שלווה. על פי הפאנג שווי הגוונים הכחולים יש בכוחם לייצר אנרגיה של רגיעה ושלווה במיוחד בזמני המנוחה.הגוון הכחול על אף הצבע ייחודי שלו מפאת הקושי בשילוב עם הריהוט כגון דלתות הפנים של החדר ויוצר קונטרה מיוחדת וריכוך לגוונים הכהים בדרך כלל של ריהוט החדר.

ילונות טקסטיל או וילונות חשמליים?
וילונות חשמליים הם בין הפיתוחים החשובים ביותר של התקופה המודרנית וזאת מאחר שהם מאפשרים ומעניקים שליטה מלאה על כמות האור וכמות ההצללה בחדר.חדרי שינה לבנים עם וילון תואם שילוב וילונות חשמליים או וילונות תריס יחד עם וילונות טקסטיליים מהווים פתרון של נוחות, איכות וכמובן עיצוב, למי שמעדיף את העיצוב הרך של הבד.

בזמן האחרון ניתן לראות יותר ויותר בתים אשר מעוצבים באמצעות וילונות והצללות חשמליים בלבד, העיצוב הוא עיצוב נקי וניתן לומר, אפילו עיצוב קריר, אבל יש כאלה שרואים בו דווקא עיצוב מודרני וחדשני.
לסיכום, התאמת וילונות לחדר השינה ולדתות הפנים וחלונות החדר היא פעולה עיצובית שצריכה להיעשות במחשבה רבה, בהתאמה לסגנון העיצובי של חדר השינה וליושבי החדר, האופציות האין סופיות בעיצוב חדרי השינה בעזרת וילונות מקנות לנו חופש פעולה לעצב את החלל בצורה שאנו נרצה לפי הטעם שלנו.

עדכנו אותי כשיש מלאי

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
X
סל קניות
מבצעים חמים