המדריך השלם לחדר שינה מעוצב

כיצד נעצב את חדר השינה שלנו, כך שיעניק לנו את המענה לשמו הוא נועד? האם ישנה אפשרות לקבל עיצוב נעים מבלי להוציא תקציבים אסטרונומיים? היום כן!
אפשרויות העיצוב וצורכי העיצוב התרחבו וכתוצאה מכך גם אופציות וטווחי המחירים התשנו יחד איתם. היכולת להתאים את חדר השינה מבחינה עיצובית ומבחינת האווירה לטעם האישי ולצורך האישי שלנו נולד מתוך אותה התרחבות אשר מעניקה לנו את ההזדמנות הטובה ביותר לקבל את חדר החלומות שלנו באופן פשוט ביותר אך כזה שיהיה רחוק מלהראות פשוט.

קירות מעוצבים לעיצוב יוקרתי של הדירה.

לשם ההתחלה נתחיל עם הקירות. עיצוב הקירות בעבר היה עניין של מותרות כמו גם כל נושא העיצוב בכלל. כיום, עיצוב קירות מביא אלינו עולם שלם של הזדמנויות נגישות לכל אחד ואחת תוך בחירת העיצוב המתאים ושטח פעולה רחב יותר בהתאמה לסוגי צרכים עיצוביים של מעצב פנים ולצרכים שלנו ובהתאמה לחלל שברצוננו לעצב. גוונים ייחודיים ובעלי מקרמים שונים לצביעת הקיר, תוכלו למצוא היום גם בטמבוריות השכונתיות ותוך צביעת קיר אחד בלבד באופן עצמאי לחלוטין, תוכלו להעניק לחלל מראה שונה מבלי להזיז ולו רהיט אחד. הסיבה לכך שגוון יוצר שינוי כה משמעותי מתבטאת בשינוי האקלים והשינוי האנרגטי של הצבע אשר נוצר באופן מיידי.

שינוי גוון או הענקת גוון שונה לחלל כמוהו כשינוי מלבוש, מרקם הצבע , משפיע גם הוא על האווירה ועל המראה הכללי ולכן כדאי מאוד להתייעץ עם איש מקצוע ולהסביר לו מה ברצונכם להעניק לחלל ומהו הצורך שלכם בעת הצביעה, מעבר לרענון המראה. אשליה של גודל, אשליות ומשחקי אור, יצירת תחושה של בהירות או דווקא דרמטיות, את כל אלה ניתן לקבל תוך שימוש בצבעים ובגוונים הנכונים – הנכונים לכם.

המדריך השלם לחדר שינה מעוצב

ארונות הזזה בחדר שינה

ארונות הזזה השינוי המרגש ביותר ממנו ניתן להתרשם לאחרונה הוא השינוי בתחום הארונות. ארונות הזזה הולכים והופכים לנפוצים יותר ויותר מאחר ופתרון ההרמוניקה שלהם מאפשר יצירת מראה נוח ושימוש נוח יותר בחדרי השינה השונים. המשמעות של ההרמוניקה בחדר השינה, כלומר, עיצוב שטוח יותר שאינו גוזל מקום, מעניק מראה עמוס הרבה פחות מאשר בסגנון המסורתי של הארונות. שיפור העיצוב בתכנון ארונות דוחי כתמים, הפך את ארונות ההזזה לפריט שמובן מאיליו שהתקיים בכל בית ויוצר תחושה של עיצוב עשיר ויוקרתי יותר בחדר השינה.

אחד הקשיים היותר משמעותיים בחדר השינה ובין ההתלבטויות הבולטות היו תמיד היכן להציב את הארון. כעת תוכלו להציב את ארון ההזזה ממש בעל מקום כתוצאה מאלמנט ההזזה שיוצר נוחות משמעותית בשונה מטכנולוגית הפתיחה המוכרת לנו כאשר המקום הנדרש לארון מצטמצם באופן משמעותי.

המדריך השלם לחדר שינה מעוצב

פינת קפה בחדר השינה – אפשרויות ומשמעויות

פינת ישיבה בחדר השינה, היא בין הבחירות העיצוביות המעניינות ביותר בתחום עיצוב חדרי שינה. הסבת חדר השינה לאזור פעילות אישי הוא אחד התחומים המאפיינים את העיצוב המודרני. פינת ישיבה קטנה, עם שולחן קפה ושני כסאות יאפשרו לכם ליצור פינה נעימה ואינטימית, במיוחד ביום שבת בבוקר כשאתם רוצים לשתות ביחד את הקפה הראשון לפני שכל הבית מתעורר לחיים.

עדכנו אותי כשיש מלאי

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
X
סל קניות
מבצעים חמים