משלוחים והחזרות

  1. סליפ IN מאפשרת ללקוח לבטל רכישת מזרן תוך 14 ימים מקבלת המוצר, באריזתו המקורית, ובתנאי שלא נעשה בו שימוש, ביטול עיסקה יתאפשר רק על מזרנים במידה של 140/190 או 160/200.
  2. יש לשלוח את הבקשה למייל sleep-in@bezeqint.net, או לווטסאפ שמספרו 053-6206619.
  3. המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם וללא פגם מכל סוג שהוא, סליפ IN רשאית לתבוע את הצרכן בשל הרעה משמעותית בערך המוצרים.
  4. במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם, או אי התאמה בין המוצר שהוזמן למוצר שסופק או בין המוצר שהוזמן לפרטים שצוינו במסמך הגילוי, ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% מהמחיר הכולל של המוצר, או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם, החזרת המוצר תעשה על חשבון הצרכן.
  5. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה פי מה שרשום בהזמנה, לא ייגבו דמי ביטול מהקונה והחזרת המוצר תעשה על חשבון החברה.
  6. לא ניתן לבטל עסקה או להחזירם של מוצרים שיוצרו או הוזמנו, במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה, כגון צבע, גודל, או מוצר שהוזמן לפי בקשת הלקוח, או נפתח והורכב בבית הלקוח.
  7. החברה רשאית לתבוע מהלקוח 50 אחוז מערכו של המוצר בשל ירידה משמעותית בערך המוצר, במקרים של החזרת מוצרים אשר פורקו והורכבו.
  8. סליפ IN תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה, ולהשיב את הכסף ששילם הקונה במקרים הבאים:
  9. נפלה טעות במחיר המוצר .
  10. התגלתה או ארעה תקלה או בעיה טכנית אשר מנעה מהקונים להשתמש באתר באופן תקין.
  11. במקרה של מלחמה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
  12. במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר החברה.
  13. דמי המשלוח, ישולמו על ידי הלקוח במועד ההזמנה, תלוי בסוג המוצר ומיקומו של הלקוח, וזאת על פי מחירון הובלות של סליפ IN.
  14. הלקוח יכול לאסוף את המוצר ישירות מהספק, וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף.
  15. במקרה של איסוף המוצר על ידי הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח, וההובלה תהיה על אחריותו המלאה.
סל קניות
מבצעים חמים